Zijtaart on Tour Gepakt en gezakt. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Antwerpen Banjul Challenge 2016 - WaarBenJij.nu Zijtaart on Tour Gepakt en gezakt. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Antwerpen Banjul Challenge 2016 - WaarBenJij.nu

Zijtaart on Tour Gepakt en gezakt.

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Antwerpen Banjul Challenge 2016

29 September 2016 | Nederland, Veghel

Wat een opkomst gisteravond, bedankt allemaal dat jullie er waren.

De auto stond ook letterlijk, gepakt en gezakt.
Er was veel bekijks en vele waren jaloers op de mooie slaapplek in de auto op de spiksplinternieuwe Swiss Sense matrassen met als toetje de donzen hoofdkussens.

Ome Robert heeft het geweten wat hij een paar maanden geleden gezegd heeft!!
"Ik zal goed gevulde Tomatensoep maken die jullie mogen verkopen voor 5 euro per liter".
Ome Robert kwam met een check van 500euro kun je uitrekenen hoeveel soep hij gemaakt heeft. Waarop een flink applaus volgde.
Bob en Dirk bedankte Ome Robert en ook Anita die mee geholpen heeft deze litertjes op de juiste plek te krijgen. De laatste 12 liter is gisteravond nog verkocht.
Bob en Dirk bedankte ook iedereen die een bijdragen heeft geleverd om deze auto naar Gambia te krijgen. Er zijn gisteravond dan ook weer enkele jerrycan stickers bij geplakt.

Ook de Opa's on Tour waren op de Facebook uitnodiging af gekomen, ze hadden voor Bob 'n fles Gambia-bier bij. Omdat Bob de reis niet helemaal kan maken tot Gambia maar voordat we Mauritanië ingaan op het vliegtuig naar huis gaat, hadden ze dus een biertje bij, dat hij thuis mag drinken, als wij in Gambia aankomen.

Arthur had ook nog een mooi woordje gedaan en had een flesje Whisky bij voor Bob, Dirk en Tiny die ze mogen gebruiken op bijzondere momenten tijdens de reis.

De buurvrouw kwam met 4 lampjes voor op het voorhoofd, want het kan in Afrika s'avonds heeel donker zijn.

Van Jan en Anita geluks-steentjes gekregen die we denk ik hard nodig hebben.
En van Gerard en Marjet voor ieder een Sint-Christoffel hanger gekregen voor aan de motorsleutels of om op het dashboard te plakken, dit is de patroonheilige van de reizigers en alle verkeersdeelnemers, “voor een goede thuis komst”. Daar zullen we ook maar heel zuinig op zijn.

Verder iedereen bedankt, die de tijd genomen heeft om te komen kijken.
Daarna was het onder de luifel nog lang gezellig.

  • 29 September 2016 - 21:36

    Anita:

    Het was een heel gezellig uitzwaaifeestje!
    We wensen jullie een hele goede, veilige en gezellige reis!
    We hopen dat Bob op 9 oktober in het goede vliegtuig stapt op het vliegveld van Agadir, wij wachten hem op in Brussel........

  • 29 September 2016 - 22:30

    Gerald Gillis En Andrea Gillis-de Laat:

    Bob en Dirk en alle andere Zijtaart on Tour deelnemers, wij wensen jullie (nogmaals) een goede reis en mooie momenten onderweg! Vergeet niet te genieten! Wij reizen `n beetje mee!

  • 29 September 2016 - 22:59

    Wouter:

    Beste reizigers,

    Ik heb gezegd dat ik het allemaal een beetje in de gaten zou houden toen ik mijn vertrouwde alpje aan jullie verkocht. Zo gezegd zo gedaan.

    Ik moet zeggen dat ik het een heel raar idee vind dat mijn motor (voelt nog steeds een beetje zo, ik heb er tenslotte 5 jaar plezier van gehad :)) naar het verre Gambia gaat. Zeker nu hij daar zo staat, komt het ook voor mij steeds dichterbij.

    Ik ben wel heel benieuwd wat er precies op de koffer geschreven staat!

    Heel veel succes maar vooral veel plezier. Ik kijk reikhalzend uit naar de volgende reisverslagen.

    Met motorgroet,

    Wouter
    Ex-baasje van de grijze Transalp

  • 30 September 2016 - 08:14

    John & Adriënne Bekkers:

    Wat een uitdaging!
    Dirk & Bob en goede reis.
    Geniet er van :)
    Wij volgen jullie.

    Groetjes,
    John & Adriënne Bekkers

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antwerpen Banjul Challenge 2016

Vertrek 1 oktober 2016 in Antwerpen met auto of motor. Aankomst 20 oktober in Banjul in Gambia. Terug reis met vliegtuig. Wij rijden als Team Kalidoe mee met de Antwerpen Banjul Challenge Wij zijn: Tonnie, Elles, May, Joop, Jan en Wilma

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 493
Totaal aantal bezoekers 64356

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

20 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

08 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 28 Oktober 2016

Antwerpen Banjul Challenge 2016

Landen bezocht: