Wij zijn er klaar voor. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Antwerpen Banjul Challenge 2016 - WaarBenJij.nu Wij zijn er klaar voor. - Reisverslag uit Veghel, Nederland van Antwerpen Banjul Challenge 2016 - WaarBenJij.nu

Wij zijn er klaar voor.

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Antwerpen Banjul Challenge 2016

30 September 2016 | Nederland, Veghel

In de maand augustus en september kon iedereen zijn emballage bon bij de Albert Hein in Veghel deponeren, in de bus voor Stichting Second Home. Deze bus/box had Tiny v.d. Linden gemaakt, Tiny bij deze nogmaals bedankt.
Afgelopen week hebben we de cheque in ontvangst mogen nemen. Dit is een opbrengst geworden van 509.10 euro. Zie foto's hier onder.
Daarbij kregen we van de AH ook nog voor iedereen een overlevingspakket mee.
Tonnie en Mieke beide bestuurslid van Stichting Second Home vertelde over het Goede Doel en dat we een foto maken van de cheque voor de poort voor het huis van Second Home. De cheque gaat onder de keuken, achter in de auto.

De komende weken staat de emballage bus ook nog bij de AH in Erp.

To do lijstje:
Camera's rond het huis gecontroleerd, Dirk kan nu elke beweging op zijn telefoon zien, buurtjes ook jullie katten geeft een beweging, dit als controle dat ie het nog doet! Kom je dus bij ons rond het huis, zwaai dan 'n keer, zwaait Dirk terug.

De routes in de navigatie gezet, na controle bleek er de kaart van Spanje niet in te zitten, snel hulptroepen ingeschakeld, Jan v. Oort bedankt

Vanmorgen heeft Dirk het verkeersexamen vrachtwagen + AANHANGER gehaald, zo ook weer in de pocket. Daar zullen we onderweg nog eens op proosten.

De laatste spulletjes worden in de auto gezet, de broodjes voor morgen onderweg zijn gehaald, dus we zijn er klaar voor.

Tenslotte wil ik iedereen bedanken die op een of andere manier heeft bij gedragen aan Stichting Second Home of gezorgd heeft dat wij onze voertuigen naar Gambia kunnen brengen.
Ik ga geen namen noemen, maar bedankt.
Bedankt, iedereen die een mooie sticker heeft laten plakken op de auto's en de motoren.
Bedankt, ondernemers, familie, collega's, zusters, bewoners, buren, sport vrienden, vrienden en kennissen, die een bijgedragen op welke manier dan ook gedaan hebben.

IEDEREEN BEDANKT
Namens Team Kalidoe, Tonnie, Elles, Joop, May, Jan en Wilma
En namens Zijtaart on Tour Bob en Dirk.

Wij gaan proberen de voertuigen heel op de plek van bestemming te brengen en dan ook weer heelhuids op 28 oktober terug te keren.

IEDEREEN BEDANKT.

  • 29 September 2016 - 23:11

    Tonnie:

    Hoi Jan en Wilma en team Zijtaart.

    Ik wens jullie heel veel geluk met de tocht naar Banjul.
    Dat alles goed mag gaan en alles heel blijft.
    Kom de schitterende verhalen zeker horen als jullie weer thuis zijn.

    Gr Tonnie



  • 30 September 2016 - 15:43

    Arthur Kuilboer:

    Nou beste mensen, morgenochtend vroeg vanuit de Reiger gaat het beginnen.
    Een fantastisch initiatief door fantastische mensen.
    Ik wens jullie heel veel plezier tijdens jullie reis en machtig mooie momenten.
    Rijd voorzichtig en kom heelhuids terug, dat is wat ik jullie zeker ook toewens.
    Ik zal jullie graag volgen via de aparte link en ook via deze site om de wederwaardigheden te volgen van jullie ongewone maar gloedvolle reis.

    Groet,
    Arthur

  • 30 September 2016 - 21:23

    Marianne Van Heertum:

    Hallo allemaal wat een geweldig ervaring gaan jullie beleven een hele goede reis. aan de voorbereiding ligt het niet dus succes.

  • 01 Oktober 2016 - 12:32

    Wil En Mieke:

    een hele goeie reis en heel veel geluk

  • 01 Oktober 2016 - 13:21

    Joke Van Zutphen:

    ook al was ik vanmorgen al vroeg uit mijn warme bed,
    ik had het niet willen missen en dat nog wel op mijn verjaardag het begon al met lang zal ze leven toen ik binnen kwam mijn dag kan niet meer stuk dank zei jullie .
    veel succes en we zijn benieuwd naar al die verhalen.

  • 01 Oktober 2016 - 16:01

    Petra:

    Hoi Saampjes
    we gaan jullie ook volgen van achter de pc
    een hele mooie reis met zun allen en veul schik onder weg

    groetjes tot in Gambia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antwerpen Banjul Challenge 2016

Vertrek 1 oktober 2016 in Antwerpen met auto of motor. Aankomst 20 oktober in Banjul in Gambia. Terug reis met vliegtuig. Wij rijden als Team Kalidoe mee met de Antwerpen Banjul Challenge Wij zijn: Tonnie, Elles, May, Joop, Jan en Wilma

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 402
Totaal aantal bezoekers 64530

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

20 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

08 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 28 Oktober 2016

Antwerpen Banjul Challenge 2016

Landen bezocht: