Uitleg, hoe kom ik op waarbenjij.nu - Reisverslag uit Zijtaart, Nederland van Antwerpen Banjul Challenge 2016 - WaarBenJij.nu Uitleg, hoe kom ik op waarbenjij.nu - Reisverslag uit Zijtaart, Nederland van Antwerpen Banjul Challenge 2016 - WaarBenJij.nu

Uitleg, hoe kom ik op waarbenjij.nu

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Antwerpen Banjul Challenge 2016

17 September 2016 | Nederland, Zijtaart

Hoe kom je bij de verhalen van “Waar ben jij . nu”.
Ik merk dat het voor sommige mensen toch moeilijk is om op de site van Waar ben jij . nu te komen.
Als ik je al toegevoegd heb, hoef je niets te doen, als je een nieuw bericht binnen krijgt, dan, DUBBEL KLIK, je op het verhaal, EVEN WACHTEN en je komt automatisch op de site.
Onder elk verhaal kun je weer een verhaal naar VORIGE BERICHT of naar VOLGENDE BERICHT.
Links op de site staat: Reisverhalen, als je dat aan klikt krijg je alles te zien.

Ben je niet door mij aangemeld dan:
Type bij Google in : antwerpen-banjul-challenge2016waarbenjij.nu
Hier zie je verhalen staan die ik al geschreven heb, bv: Even voorstellen of Tomatensoep of Vandaag over 2 weken of Swiss Sense of Slapen in het tentje of Waarom de naam Team Kalidoe, klik hierop en je komt bij het verhaal.
Onder elke verhaal kun je weer een verhaal naar VORIGE BERICHT of naar VOLGENDE BERICHT.
Wil je voortaan een bericht ontvangen als er weer iets op de site geplaatst wordt? Dan kun je je hier links aanmelden, dit is gratis.

Ik krijg wel e-mailtjes op mijn eigen e-mailadres, met Goede reis gewenst en kom maar langs met de auto voor een sticker of ‘n liter tomatensoep, maar de andere team leden kunnen dit niet lezen en dat is jammer, als jullie onder een verhaal, je eigen e-mailadres invullen en hier een berichtje schrijven dan kan, iedereen het lezen.

Bedankt allemaal en veel lees plezier.
Groetjes Wilma

• 17 September 2016 - 15:38

Ria Toonders:

Hallo Wilma en andere teamleden,

Ik wens jullie allemaal een héél goede reis. Ik hoop dat er mooie ontmoetingen plaats zullen vinden. Het is fijn dat ik op deze manier met jullie mee kan reizen.

Geniet van deze uitdaging en ik ben benieuwd naar jullie ervaringen

Warme groet
    Ria Toonders

• 17 September 2016 - 17:44

Mari Thijssen:

Dag reizigers,

Jullie vertrekken op 1 oktober om 10.00 uur vanuit Antwerpen.
    Waar is die start in Antwerpen, we willen proberen daarbij te zijn.
    Vanaf de Grote Markt?

• 18 September 2016 - 09:18

Ria V.Baast:

Hoi Jan en Wilma en jullie team.
    Wat zijn jullie super goed bezig succes met de laatste
    Voorbereidingen.!!!!!!!
    Ga jullie vlg.via de geweldige site.
    Tot vlg bericht van me groetjes

• 20 September 2016 - 17:57

Maria Post:

Super leuk Jan en Wilma en de andere team leden.
    Wat een avontuur.
    En nu jullie zoon ook nog mee gaat wordt het bijna een Dortmans happening.
    Ook ik ga jullie volgen op de side.
    Good luck.

• 25 September 2016 - 20:09

Dorothee Van Mullekom:

Hoi Wilma, ik zal je wel niet meer zien, wens jullie een onvergetelijke reis en ik blijf jullie volgen. Groetjes en heel veelsucces met de laatste voorbereidingen.