Team Zijtaart on Tour - Reisverslag uit Zijtaart, Nederland van Antwerpen Banjul Challenge 2016 - WaarBenJij.nu Team Zijtaart on Tour - Reisverslag uit Zijtaart, Nederland van Antwerpen Banjul Challenge 2016 - WaarBenJij.nu

Team Zijtaart on Tour

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Antwerpen Banjul Challenge 2016

17 September 2016 | Nederland, Zijtaart

Team Zijtaart on Tour
Voor de nieuwe lezers die ik toe gevoegd heb op deze site, waarbenjij.nu even een korte uitleg.
Onze zoon Dirk heeft samen met zijn vriend Bob ook een auto gekocht die ze naar Gambia gaan brengen en daar de opbrengst van de auto ook schenken aan Stichting Second Home.
Zij noemen zich, “Team Zijtaart on Tour”.

Even een “up date” hoe ver zij zijn met de voorbereidingen van deze reis.

Ze hebben dus samen een Hyundai Galloper gekocht, zie de foto’s onder deze tekst.

Er is al veel onderhoud aan de auto gedaan en nu verder:
- op internet hebben ze een imperial /een draagrek voor op de auto gevonden. Samen zijn ze bezig om op de imperial een beugel te maken, te lassen, waar de diesel-kan (diesel voor de auto) en een benzine-kan (benzine voor de motoren ) in past. (zie foto’s)
-Dirk heeft van een collega een mooie luifel van een camper gekregen, deze hebben ze aan de auto gemaakt, ze hebben natuurlijk meteen uitgeprobeerd hoe het voelt om daar onder te zitten!

-Ook heeft May een bodemplaat voor de auto gemaakt en samen hebben ze deze onder de auto bevestigd. Dit moet de auto aan de onderkant beschermen tegen steenslag onderweg.
-Ze hebben ook weer een hele mooie sticker van een sponsor voor op de auto gekregen, hierbij mogen ze de auto ook nog af-tanken voor ze vertrekken naar Antwerpen.
-Wil jij ook een jerrycan diesel sponseren om de auto in Gambia te krijgen, voor een door jou bepaalt bedrag plakken ze een sticker op de auto, laat dit Bob of Dirk weten dan komen ze graag even gereden.
-de goed gevulde tomatensoep is heerlijk en de komende week wordt er weer nieuwe gemaakt, voor 5 euro per liter is de soep hier onder via de site te bestellen of bij Bob 06-54235075 of bij Dirk 06-33863322 Het makkelijkste is bevroren in een literbak, Bob en Dirk komen dan de soep met de Gambia auto thuis brengen.

  • 18 September 2016 - 12:34

    Arthur Kuilboer:

    Dag allemaal, wat een schitterende actie is dit. Ik zal graag sponsoren maar hoef echt geen sticker op de auto, het uitzicht wordt daardoor immers gruwelijk belemmerd. Koop voor mij maar voor € 50 diesel dan komen jullie weer een aantal kilometers verder. Ik zal het op de rekening van jan overmaken dan komt het zeker goed. Ik zal jullie reizen ook heel graag op de voet volgen.
    Ik wil ook heel graag proberen om op enig moment jullie nog even te zien om gedag te zeggen voor de grote reis. Dat lijkt me wel gaaf.

    Groet,
    Arthur

  • 18 September 2016 - 18:31

    Maria En May Van Hout:

    Hoi Bob en Dirk

    wij willen jullie graag steunen : 5 liter soep en € 25 diesel

    en veel succes !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Antwerpen Banjul Challenge 2016

Vertrek 1 oktober 2016 in Antwerpen met auto of motor. Aankomst 20 oktober in Banjul in Gambia. Terug reis met vliegtuig. Wij rijden als Team Kalidoe mee met de Antwerpen Banjul Challenge Wij zijn: Tonnie, Elles, May, Joop, Jan en Wilma

Actief sinds 04 Sept. 2016
Verslag gelezen: 354
Totaal aantal bezoekers 64360

Voorgaande reizen:

04 September 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

23 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

21 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

20 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

11 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

10 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

09 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

08 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

07 Augustus 2016 - 31 December 2016

Mijn eerste reis

01 Oktober 2016 - 28 Oktober 2016

Antwerpen Banjul Challenge 2016

Landen bezocht: